2013. február 1., péntek

Something borrowed

avagy szerelem kölcsönbe. Azt hiszem ez a magyar címe.

Íme egy keserédes romantikus filmvígjáték. Végre nem az a tipikus amerikai nyáltenger, ami mint mindig happy end-del záródik. Jó, végülis a főszereplő SPOILER 

összejön élete párjával, de valahogy a levegőben mégis ottmarad a keserű utóíz. Senki se igazán, felhőtlenül boldog. És lássuk be így van ez rendjén. Az élet nem mindig csupa boldogság és öröm.

Először azt hittem egy amolyan romkom filmmel van dolgom, de mégis végignéztem. Azt kell, hogy mondjam: jóféle. Igaz, hogy én végig Ethan-nek (John Krasinski, aki amúgy Emily Blunt párja és nagyon aranyosak együtt) szurkoltam ,de jól érezhető, hogy a gyártók egyáltalán nem tolták el abba az irányba a cselekményt. Sőt, szerintem csak úgy mellékesen, hogy azért mégis legyen benne valamilyen amerikai "csavar" hozták be a legjobb barát-szerelem témát, amit egyébként iszonyú bénán oldottak meg, vagyis "oldottak meg". Dex, a szépfiú pedig nem egy  férfi a talpán, valljuk be. Hiszen képtelen döntést hozni a film egész végéig SE és inkább játszik Ginnifer Goodwin érzelmeivel és totál átvágja a menyasszonya fejét, mintsem cselekedne. Szóval, hogy úgy mondjam egy beszari alak. Vagy épp ettől igazi férfi? Én nem tudom.

Szóval, mint mondottam volt: egy tipikus lovestory lehetne. DE! Hál'Istennek megtoldották ezt a maszlagot egy jó adag realizmussal és kesernyés szájízzel. Így a végén mégse úgy megyünk aludni, hogy na megint mindenki boldogan élt, amíg meg nem halt.

Kate Hudson-t imádják ezek a filmek. Remekül hozza a karaktereit, és szerintem jó is áll neki. Ha jól sejtem, a forgatáskor már terhes lehetett, mivel minden egyes szerelésében próbálták rejtegetni a kerekedő pocakját. De még így is elvállalta, és ugyebár nem túl megerőltető szerep, azért mégis csak Kate Hudson, a romantikus vígjátékok királynője.

Habár a poénok elég bénácskákra sikerültek, azért voltak jó pillanatok is, mint például Ethan és a "rajongója" vagy a tollaslabda-mérkőzés. Egy esős délutánra ajánlom a filmet mindenképpen!

Film: 3, annak ellenére, hogy nem igazi happy end, azért eléggé kiszámítható 
Szereplők: 4, mert Dex...most komoly?
Sztori: 3
DVD: inkább kölcsönzőből egyszer vegyétek ki



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése