2013. február 9., szombat

Rövidtáv

Tegnap néztem meg a Django elszabadult! És áááá el vagyok ájulva, pedig nem vagyok nagy Tarantino-rajongó (kivéve a Becstelen brigantyk-at, mert azt egyszerűen  imádom). Színészek eszméletlenek, de tényleg: Samuel L. Jackson, Christoph Waltz, DiCaprio, Jamie Foxx és a többiek, szövegektől behaltam, a vér az komolytalan, a zene (főleg a gengszterrap) haláli jó, maga a központi téma az az, ami számomra felfoghatatlan, hogy egyáltalán hogyan történhettek meg  ilyen embertelen dolgok a múltban. Elszomorító.

De ezt a filmet egyszerűen akkor is látni kell!Moziban. Szélesvásznon. Eredeti vagy magyar nyelven, mert a szinkron  jó volt kivételesen. Legalábbis ezek a szövegek, amiket kitaláltak a fordítók...Hát én nem tudom, honnan szedtek egy-két szófordulatot, de zseniálisak!

Vigyetek bátran bárkit magatokkal!

Nálam A fog vitte a pálmát:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése