2013. december 29., vasárnap

Ha karácsony,

akkor egy rakás film a tévékben.

De! Mindenek előtt Boldog Jó Filmekben Gazdag Karácsonyt!



Sajnálatos módon idén elég gyér a felhozatal filmek terén. Logikátlanul lettek összeválogatva, ráadásul nem is a jobb filmeket választották ki. Jó persze, azért egy Igazából szerelmet karácsonykor alap, hogy megnézünk, a Holiday is jó film és sopánkodunk a Reszkessetek, betörők! kimaradásán. De, bevallom én egyetlen filmet néztem meg a karácsonyi repertoárból, mégpedig az Ilyen az élet-et. Hiába Katherine Heigl- mozi, szerintem akkor is jó. Aranyos, szórakoztató. Mi kell más egy karácsony estén?

Amiért azonban tényleg, nagyon fel vagyok háborodva, az a szemtelenség netovábbja. 
Kérdem én, ha van egy film, amiből egynél több rész készült, akkor mi a fenének nem sorrendbe kezdik el leadni???? Miért kell Harry Potter 3-mal, Télapu 3-mal (ami egyébként a legrosszabb az összes közül) és Csúcsformában 2-vel kezdeni? Olyan nehét nem lehet sorrendbe leadni a filmeket, nem igaz?

Egy kis előhír: holnap teszek egy kiruccanást a Wall Street-re :)

BÚÉK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése