2013. március 22., péntek

Zseni?

Ben Stiller. 

Már a név hallatán is egyből a bugyuta komédiákra gondolunk. Ugye? Meg a H.A.J-ra:)



Itt ez a fickó, aki valamiért imádja a beteg, nonszensz filmeket. Már nem csak színészkedik bennük, hanem egyenesen ő az elméleti megalkotójuk és az emberek sosem unják meg.

Tulajdonképpen én sokáig nem szerettem őt. Egyrészt a filmjei miatt, másrészt mert nem volt szimpatikus. Aztán egyszer csak azon kaptam magam, hogy igazából hatalmas arc a srác és tök vicces. Aztán azt gondoltam, hogy hogy lehet valaki ilyen infantilis. Aztán megint zseniális lett. Pedig tényleg nem csípem különösebben, csak azért mégis belegondolva...

Nem igazán tudok dűlőre jutni, hogy akkor most hányadán is állok a dolgoknak. 

Ezért végeztem egy kis kutatást erről az emberről. Íme a leltár:

  • a fazon 48 éves lesz idén
  • 21 évesen kapta első szerepét
  • '98-ban a Keresd a nőt! filmmel lett világhíres
  • 109 filmszerepe volt eddig!--> 27 év alatt ennyi szerepe volt, vagyis átlagosan évente 4! OMG!!!
  • rendező, író, producer
Ez az ember tuti valami UFO! Annyi mindent csinál, hogy nála egy nap 60 óra, és nem 24.

Szóval így belegondolva, az egyik legfoglalkoztatottabb színész és hihetetlen vagy sem, de még mindig pörög.

Egyébként nem is tudom, hogy miért kezdtem el vele foglalkozni. Pedig csak a Kertvárosi Kommandót néztem meg. Azt se értem miért... De! Elég jó volt. Úgy értem, annyira abszurd a sztori meg a tálalás, meg azok a párbeszédek.. Ezt magyarul is érdemes nézni, mert behaltok a szövegen. Szóval annyira pofátlanul abszurd volt, hogy az már valami fantasztikusat hozott létre!

Állandó partnerei egyébként Owen Wilson és Vince Vaughn közül most csak VV szerepelt a filmben, Jonah Hill és Richard Ayoade /I.T crowd/ asszisztálásával. Hatalmas arc mindegyik, de így összeeresztve, gondolhatjátok milyen őrület volt az egész film!

Igazából, nem is írnék a filmről, mert ez most valahogy Ben Stiller előtti tiszteletként íródott meg. Hiába, ha csak a 50%-a tetszett az eddig megnézett filmjeinek, de ez az ember valamit nagyon tud! 

Szerethetitek, utálhatjátok! A kettőt felváltva is akár! De az tény, hogy egy ZSENI!



Amit én ajánlok, hogy mindenképpen nézzétek meg: Starsky & Hutch (ez egyébként is alap), Trópusi vihar (Robert Downey Jr!!), Éjszaka a múzeumban 1 ( a 2 nem lett olyan húdevagány), Jószomszédi iszony, Apádra ütök és Vejedre ütök!! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése