2013. március 19., kedd

Biciklire fel!

Pörgős! Izgalmas! Ütős!

Így foglalnám össze röviden a Fék nélkül című filmet. Főszereplő: a bicikli és New York. Na meg persze Joseph Gordon-Lewitt. Esküszöm, ennek a srácnak félelmetes, hogy mennyi arca van. Gondoljunk csak a 10 dolog, amit utálok benned-re, Eredet-re, Looper-re, 500 nap nyárra, 50/50-re. És akkor jön és két kerékre pattanva száguldozik. 



Annyira lendületes a film, hogy tényleg úgy érezzük, mi is száguldozunk a szereplőkkel. Én magam is nagy biciklista vagyok, úgyhogy külön örültem egy ilyen újító témának a filmezés terén.

A sztorinak adtak egy szép körítést, aminek végülis volt értelme, mert anélkül csak bicikliznének ide-oda. De őszintén, szerintem kicsit túl komoly háttértörténetet kapott a film. Lehetett volna egy könnyedebb téma is, de hát mit lehet tenni, ha egyszer ezt választották a filmkészítők.

A "főgonosz" rendőrbá' nekem túlságosan bugyuta volt. Már a megjelenése is mosolyra buzdított. Mert olyan kis bénácska pofija volt, aztán még szerencsétlenkedett egy sort és ezáltal még komolytalanabbá vált. Ezért az a pár rész, ahol kemény fiút alakít viszonylag irreálisnak hatott.

Szumma szummarum ez egy jó kis film. Jókedvedben nézd meg! Ám unalmas, esős napokon is berakhatod a lejátszóba, garantáltan feldob!

+: megjön a kedvetek a bringázáshoz! Amit ezúton is bőszen ajánlanék mindenkinek!:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése