2013. március 17., vasárnap

Egyveleg ömlesztve

Van 9 film! Kilenc!! És mind a KILENCet az elmúlt 3 napban láttam!
Csak kicsit szeretem a filmeket! Kár hogy nincs már a filmfanatikusok éjszakája...:(

Akkor, kezdjük!


1. megérett a meggy--helyett legyen mondjuk a_______z Óz a grét és póverfúl.
Nem, ez még az elfogadható mosolygás
Hátt. Az első reakcióm még csak nem is a film végén volt. Hanem kábé 30-40 perc elteltével a film KEZDETE után. Ezt így hogy?! Konkrétan, nem is tudom mit akartak a filmmel elérni. Gyanítom, hogy célközönséget tévesztettek, de ha meg azt, akkor meg a film stílusa nem volt megfelelő. Kicsit úgy éreztem, ez inkább a gyerek korosztálynak kéne, hogy szóljon, miközben maga az egész film, a beállítások, a sejtelmesség valahogy olyan felnőttebb korosztálynak volt címezve. Ha ennek van értelme. Ugyanis túl sok komolyabb, durvább rész nem is volt. Sőt, talán egy se. Még szerencse, hogy 4 nagy név húzta a filmet meg ott volt a cuki repülő majom, aki tényleg aranyos volt, pedig majom volt.és repült.A magyar  merthátazértkérjükkimagunknakéslegyünkbüszkékrá!)  Rachel Weisz vitte a pálmát. Kár, hogy olyan keveset szerepelt. James Franco-t egyszerűen isteni nézni, szóval annyira nem zavart, hogy indokolatlanul végig vigyorogta az egész filmet.. Meg aztán a csaló, egomániás varázsló karaktert remekül hozta. És a képek, na azok gyönyörűek voltak. Csodálatos számítógépes alkotások születtek!
Összességében: ne nézzétek meg. mondjuk sehol, csak az a baj, hogy a kíváncsiság...engem is az vezérelt. Bánta is a pénztárcám.

2. Bachelorette + Dől a moné

Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy elnézést kérjek, amiért felváltva, hol angol, hol magyar címet használok. A probléma forrása, hogy általában angolul nézem a filmeket és nem mindig tudom a magyar megfelelőjét és persze túl sok időt rabol el a felkutatásuk a mai világban. Nézzétek el nekem!
Na ez a két film, amit nem értek, hogy a viharba lett ekkora nagy szám belőlük. A Koszorúslányok (?) talán ez a címe, akkora kultfilmnek számít Amerikában, hogy én csak nézek, mint Rozi a moziban. Jó, lehet, hogy nem kultfilm, de annyi cikket láttam ezzel kapcsolatban, hogy nem értem. Kérlek, akik tudja írja már meg! Egyébként a menyasszonyt játszó Rebel Wilson (még a neve is jó) hatalmas egy arc!
Alan Rickam ötszázadik arca

A másik meg hát. Van kb két tényleg vicces jelenet, azon kívül semmi. Azért Alan Rickman aka Piton professzor viszi a pálmát!

Csókolom!






3. Te leszel a párom a Változó szerelemben

Ez a film olyan édes és annyira igaz, hogy elolvadok. Mindenki nézze meg bátran. Még a DVD-t is megvenném, nem drága és garantáltan meg akarod nézni többször is. Főleg, ha lány vagy! Nem mondom, hogy nem fiúknak való, mert szerintem még nekik is tetszene. Na jó, max megnézi a kedvedért. Elbűvölő, bájos, magával ragadó. Röviden! Egy kislány meg egy kisfiú szempontja váltakozik a filmben, hogy éppen akkor ki mit gondol, arról a helyzetről és hogy bontakozik ki egy ifjú szerelem! Az egyetlen kivetnivalóm, az a magyar hang. Kivételesen magyarul néztem meg, mert vendégekkel néztük és a kiscsaj magyar hangja szörnyű. Egyébként tökéletes a film! A színészi alakítások meg..Fúha, ilyen fiatalon. Gratula!





4.LOL és Parential Guidance





Mióta megtanultam leírni, hogy Guidance, ez a kedvenc angol szavam:) Viccet félretéve a LOL francia változata klassz. Elhiszem nekik. Ifjúság, bolondság, szerelem, vadság. Ami a LOL amerikai változatát illeti, a véleményem az, hogy:  Amerika hagyjátok abba a nem amcsi filmek remake-jeinek készítését. Nemcsak bénább lesz, de szerintem egyenesen udvariatlan a másik filmmel szemben, azt hinni, hogy ti majd megmutatjátok. (Lásd Tetovált lány pölö). Minden rosszallásom ellenére, azért a LOL amerikaiasított változata nem volt olyan katasztrofális, mint számítottam. Még Miley C. is jól játszott, és megjegyezve azért kicsit sem volt ironikus, hogy a főszereplő srác francia(!) volt.

Parential Guidance. Nézzétek! Komolyan! Annyira életszagú volt. Jó, nem mindegyik része. De egy olyan szép film, és a családról szól. Megható volt nézni és nem azt éreztem a happy end-nél, hogy naná, mert ez egy film, azért boldogok a végén. Hanem, hogy igen megküzdöttek azért, hogy családként lehessenek együtt. A sztori lényege, hogy nagypapa és nagymama nem akar a "másik" nagyszülő kategóriában megmaradni. Kacagtató jelenetekkel teli.Cuki.



5. Rómának szerettel

Nagggyon jó! Klasszikus Woody Allen. Imádom azt az embert. Mindig másik várost mutat be és tényleg megragadja a lényegüket. Róma tökéletesen ilyen a valóságban is. Még azt se bántam, hogy a film felét nem értettem, mert olaszul karattyoltak. De úgy éreztem még azt is értettem. Lehet, hogy egy-két színészt lecseréltem volna, de üsse kő. Komikus helyzetek. Mindenki mondja a magáét. Kész bolondokháza!


6. Viszlát Glee!

Pitch Perfect. Magyar címről fogalmam sincs, sajnálat. Nem tudom ismeritek-e a Glee-t? Én sokáig néztem, de mostmár sajnos, nem tud semmi újat hozni és elég unalmassá vált az egész sorozat és valahogy a dalok sem tudnak lelket lehelni belé. Bezzeg a PP! Na ez a film a kategóriájában nagyon ott van a toplistán. Anne Kendrick csillaga szárnyalóban van. Rengeteg új filmje jelent meg az utóbbi időkben és azt kell, hogy mondjam tehetséges! Pedig az elején kifejezetten idegesítőnek tartottam és lám a kis Twilight-mellékszereplőből hova nőtte ki magát? De maradjunk a filmnél. Jó dalok, szuper hangok, kicsit béna történetmozgatás. A szálak nem túl kreatívak vagy kidolgozottak. Kissé csapongónak éreztem. De valljuk be, ez egy szórakoztatásra teremtett film és annak tökéletesen eleget tett!




Oké most technikailag 9-nél tartunk! ÉS igen átvertelek titeket! De magamat is! Időközben eszembe jutott még két film, sőt igazából 3, de a harmadiknak külön cikket szánok! És akkor így van 12 film, de megnyugtatásul ebből csak 10-et láttam 72 óra alatt! 


Tehát:7. Mátrix
Én is ezt érzem.
Rövid leszek: WTF?! Én tudom, hogy ez tényleg egy kultuszfilm, de én nem vágtam. Csak azért néztem végig, hogy ne csesszenek le, hogy meg se néztem és úgy ítélkezem. Hát most megnéztem, köszönöm szépen! A véleményem maradt, a film ment! Tényleg, ezt most tényleg nagyon-nagyon kérem, hogy valaki, aki erről épkézláb mondatokban bír véleményt alkotni, az írjon! Nem vicc!
Egy pozitívumot találtam: Keanu Reeves. Én se előtte, se utána nem szerettem, de ebben bazijól játszott.

8. Ütközések

Most ment az m1-en. Baromi jó volt. Sok a szál, de mindegyik követhető, viszonylag letisztult. Lényeg az etnikumok életének bemutatása. Az, hogy senkinek sem könnyű. Nagyon hamar a hatása alá kerül az ember. Remek színészi gárda. Két dolgot sajnáltam: az egyik, hogy Thandie Newton balesetével és annak következményeivel/hatásával nem foglalkoztak, pedig szívesen láttam volna a rendező gondolatát erről. A másik meg, hogy az egyik legemberibb szereplő kapja a legnagyobb terhet, mintegy büntetésként, amiért jó volt... Ez nagyon nem tetszett, hiszen egy csomó mindenki más "megúszta" és akkor jön egy Ryan Philippe és ez történik...Na ne már! Ja, igen és még csak annyi, hogy annyira elszomorít, mikor azt látom, hogy az emberek képtelenek kontrollálni magukat, ha indulatokról van szó. Egy csepp racionalitást nem visznek gondolataikba és mint egy eszelős cselekszenek. Aztán szerencse, hogy van egy okos lányuk, akik____ Nem mondom el! Úgyis rájöttök!


ÚÚ és látjátok 8-nál tartok csak! Varázslat:))


Sir Brian

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése