2014. március 25., kedd

Instant

Azért instant, mert már hónapokkal ezelőtt megírtam, arra az esetre,ha nem lenne időm írni. NA most az az eset van.

Kavalkád

Uramatyám! Ha tudnátok mennyi filmről szeretnék még írni és egyiket sincs szívem kihagyni. Úgyhogy most újfent eljött az idő egy gyorstalpaló bejegyzéshez.

Dazed and confused/Tökéletlen idők:
’93-as film, ahol a fiatal Ben Affleck-kel és Matthew McConaughey-jel is találkozhatnak a szemfülesek. Nekem nagyon tetszett a film. A tétlen, tengő-lengő ifjúság van a középpontban, akik meglepően hasonló problémákkal küzdenek, mint a mostani fiatalok –eltekintve a technológiától. Odafigyelős film, mely mondanivalót is rejteget számunkra és valamelyik szereplőben könnyen megtalálhatjuk magunkat és a hasonló gondjainkat. Nézzétek meg!


Vaslady:
Imádom Meryl Streep-et. Most sem okozott csalódást. Legalábbis nem a színészi tehetsége. A film már annál inkább. Valamiért képtelen volt lekötni a figyelmemet, minden mást csináltam közben. Pedig én szeretem a történelmi, valóságon alapuló, politikai filmeket. Rossz arányban ugrált a film a jelen és a múlt között. Talán túl sokat időzött a jelenben, ami most hülyén hangzik, de tényleg így volt.


Change-up/ Testcsere:
Hogy a filmhez passzoljon az írásom, azt mondom, hogy kettős érzelmek fűznek hozzá. Egyrészt marha szórakoztató volt, sokat nevettem. Másrészt meg nagyon közönséges volt néhol.


Moneyball/Pénzcsináló:
Nekünk egyszerű európai embereknek, de nekem legalábbis biztos nehezen felfogható sok amerikai sport. Többek között a baseball és annak csapat- minek is nevezzelek?-„kereskedelem”-e. Egyik barátnőm javaslatára megnéztem, mert neki nagyon tetszett. És nem mondom azt, hogy rossz volt, mert nem volt az. De úgy éreztem, nehéz túllépni azon, hogyan zajlik a játékosok adok-veszek-je és a baseballban betöltött szerepköre, mert egyszerűen ezek nekünk nem világos dolgok.

40 éves szűz:
Miközben néztem nagyon nem jött be. Nem is bírom se Steve Carell-t, se Seth Rogent. De most, hogy leülepedett a film egészen más véleménnyel vagyok róla. Igazából nagyon jó tükör a nép felé, hogy mennyire nem kéne birka módjára követni a menő dolgokat és, hogy mindenki éljen a saját erkölcse szerint.

Wedding Crashers/ Ünneprontók ünnepe:
ALAP! Nem láttad még? Nyomás kivenni a tékából!!
Ügyeletes szőkénk, Owen Wilson és kedvenc magas macink, Vince Vaughn főszereplésével és Rachel McAdams valamint Bradley Cooper nyálának asszisztálásával megkapjuk ezt az ALAP-filmet. Barátaink szórakozásból, na és persze az ingyen kajáért, buliért és nőkért  random esküvőkre járkálnak. Aztán szokás szerint egyikük meglátja a nagy Ő-t, aki történetesen egy nagykuyta lánya és már foglalt. De ez nem akadály, mint tudjuk. Ezután bonyodalmak sora következik. Igazság.Harag.Happyendings.
Egyetlen szépséghibája abba rejlik, hogy ilyen nincs! Nem lesz valaki fél órától hótszerelmes valakibe, akivel még csak nem is társalgott értelmesebben. De olyan jó ez a film, hogy ezt is elnézzük neki.


Na mára ennyi lenne az adag!



Sir Brian

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése